Softmed 2 program za ordinacije PZZ

Softmed 2 program za ordinacije PZZ

Softmed 2 je program za ordinacije primarne zdravstvene zaštite (PZZ), koji na jednostavan i razumljiv način omogućava potpunu informatizaciju liječničke ordinacije. Program nije internet aplikacija, već je cjelovito i sveobuhvatno programsko rješenje koje nudi sve potrebno za obavljanje poslovanja liječničke ordinacije. Omogućava  Vam da radite u skladu s CEZIH zahtjevima, ali i mnogo više, na najjednostavniji i najbolji način. Softmed 2 program za ordinacije primarne zdravstvene zaštite na jednostavan i razumljiv način omogućava potpunu informatizaciju u skladu s CEZIH zahtjevima.

Program je namijenjen za:

  • Ordinacije opće/obiteljske medicine
  • Pedijatrijske ordinacijepreuzmi
  • Ginekološke ordinacije
  • Ordinacije za Medicinu rada

Program prilagođen potrebama korisnika

Razvoj programa za ordinacije Softmed 2 započeo je iz perspektive krajnjeg korisnika. Takav je pristup omogućio da svaka funkcionalnost bude detaljno razrađena i nabolje prilagođena prema potrebama stvarnih korisnika. Rezultat toga je ugodan i brz rad, a prema iskustvu korisnika, pomoćne funkcije programa su se pokazale nezamjenjive u svakodnevnom radu. Sve to Softmed 2 danas posebno ističe pored ostalih rješenja. Osnovna vodilja je zadovoljstvo korisnika koji će se služiti programom, a to znači prvenstveno udobnost i lak rad s programom, čistoća, preglednost, standardiziran i moderan dizajn te jasan pristup.

CEZIH certifikat

Kompatibilnost sa središnjim zdravstvenim sustavom CEZIH PZZ i odobrenje za rad od HZZO možete uvijek provjeriti na www.cezih.hr.

Dugogodišnje iskustvo i razvoj

Model i iskustvo za razvoj Softmed 2 programa za ordinacije proizlazi iz prve verzije Softmed-a, koja se do CEZIH certifikacije koristila u brojnim ordinacijama na području Hrvatske. Kontinuirano razvijan duže od deset godina, u suradnji s tadašnjim (i današnjim) korisnicima programa, a s ciljem stvaranja forme koja nabolje odgovara poslovnom procesu i potrebama korisnika, ordinacijama opće i obiteljske medicine, pedijatrije, ginekologije te medicine rada.

Softmed 2 prati isti trend usavršavanja kojeg mogu potvrditi korisnici programa. Nadogradnje, kontinuirana poboljšanja i usavršavanja su stvar dugoročnog plana. Softmed 2 u “održavanju programa” podrazumijeva stalni napredak, a ne samo održavanje osnovne funkcionalnosti. Program uvijek može biti bolji, a prijedloge korisnika uzimamo u obzir kako bi ideja kontinuiranog razvoja i usavršavanja programa uvijek bila usmjerena prema cilju zadovoljstva korisnika.

Vrhunska podrška uz kontinuirana poboljšanja i redovite nadogradnje programa uvažavajući prijedloge je formula za zadovoljstvo naših korisnika kvalitetom usluge.

Korisnička podrška

Korisnička podrška je na raspolaganju svakim radnim danom (7h-21h) i subotom (8h-13h), a za hitne slučajeve vezane uz rad programa stojimo na raspolaganju i izvan radnog vremena putem ticket prijave i elektroničke pošte (kontakt korisnička podrška). Svaka prijava problema van radnog vremena će biti razmotrena prvi radni dan. Članovi korisničke podrške mogu se spojiti na vaše računalo u svakom trenutku (uz dozvolu) i s Vama proći korištenje bilo kojeg dijela programa u kojem se eventualno ne snalazite. Takav brz i praktičan način za direktnu pomoć koristan je korisnicima u početku korištenja programa, ali korisnici znaju rabiti ovu mogućnost i kasnije u radu npr. ukoliko izađe neka nova funkcija ili jednostavno žele pomoć u nekom dijelu programa gdje još nisu sigurni. Mi smo tada uvijek uz Vas kao da sjedimo s Vama za istim računalom, bez obzira što se možda nalazite stotine kilometara dalje. Zahvaljujući dobroj komunikaciji s korisnicima i naprednoj tehnologiji koju koristimo u podršci, osjećaj udaljenosti potpuno nestaje, a efekt pružanja pomoći i rješavanja problema je brži i lakši nego da se nalazimo u istoj zgradi.

Sofmed 2 je logičan izbor

Korisnicima koji prelaze s drugih programa za ordinacije na Softmed 2 nudimo potpuno besplatno prebacivanje baze podataka i 30 dana isprobavanja programa, bez ikakve obaveze prema nama. Zadovoljni ste s programom? Realiziramo ugovor i prelazak u roku od 1-2 dana. Ako Vam se program ne svidi, niste nam dužni baš ništa i možete bez problema deinstalirati Softmed 2 s Vašeg računala.

Cijena Softmed 2

Softmed 2 je dostupan putem mjesečnog najma i bez ikakvih dodatnih nadoplata. Cijena najma uključuje prebacivanje baze, instalaciju i aktivaciju programa te odličnu korisničku podršku.

Naruči program+

Svi korisnici Softmed 2 programa za ordinacije plaćaju samo mjesečni najam od prvog dana, bez dodatnih nadoplata u obliku instalacije programa i usluga korisničke podrške.

Posebnosti programa (pored standardnih funkcija)

  • pregledno i ugodno korisničko sučelje, grafičko prikazivanje korisnih informacija
  • automatska nadogradnja putem interneta (liste lijekova, šifrarnici, postupci, nove verzije programa)
  • naručivanje pacijenata i čekaonica
  • preuzimanje i skeniranje dokumenata direktno u program (spremanje skeniranih nalaza i slično u kartoteku pacijenta)
  • integrirani web preglednik (za pregled obavijesti – HZZO i CEZIH stranice)
  • integrirani ticketing sustav (za prijavu problema i praćenje odgovora i rješenja)
  • pregledno i jasno sučelje za CEZIH poruke, s naprednom funkcionalnošću za brzu i laku korekciju i ponovno slanje u slučaju odbijenih poruka
  • mogućnost da više liječnika koristi program na istom računalu (u smjenama i sl.)
  • visoka sigurnost podataka, izrada sigurnosnih kopija svih podataka (backup)
  • korištenjem najmodernijih tehnoloških standarda osiguravamo visoku tehnološku kompatibilnost programa s budućim sustavima i dugoročnost proizvoda

Funkcije za automatizaciju i ubrzanje unosa podataka

  • izbornici za automatsko dovršavanje unosa (npr. za brzo pronalaženje lijeka kod propisivanja terapije)
  • napredni MKB-10 izbornik (u poljima gdje se upisuju šifrirane dijagnoze)
  • predefinirani razlozi dolaska u pregledu (za lakše nalaženje starih pregleda kad ih ima puno)
  • …i još puno sitnica koje život znače, koje će vam osjetno olakšati rad i omogućiti da eventualne pogreške u radu svedete na sam minimum